prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj i važnost komentara gostiju na strategiju  optimizacije i marketinga na tražilicama
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj i važnost komentara gostiju na strategiju optimizacije i marketinga na tražilicama

Galešev, Filip
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Galešev, F. (2020). Utjecaj i važnost komentara gostiju na strategiju optimizacije i marketinga na tražilicama (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:183769

Galešev, Filip. "Utjecaj i važnost komentara gostiju na strategiju optimizacije i marketinga na tražilicama." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:183769

Galešev, Filip. "Utjecaj i važnost komentara gostiju na strategiju optimizacije i marketinga na tražilicama." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:183769

Galešev, F. (2020). 'Utjecaj i važnost komentara gostiju na strategiju optimizacije i marketinga na tražilicama', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 25.09.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:183769

Galešev F. Utjecaj i važnost komentara gostiju na strategiju optimizacije i marketinga na tražilicama [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 25.09.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:183769

F. Galešev, "Utjecaj i važnost komentara gostiju na strategiju optimizacije i marketinga na tražilicama", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:183769

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.