Galešev, F. (2020). Utjecaj i važnost komentara gostiju na strategiju
optimizacije i marketinga na tražilicama (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:183769
Galešev, Filip. "Utjecaj i važnost komentara gostiju na strategiju
optimizacije i marketinga na tražilicama." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:183769
Galešev, Filip. "Utjecaj i važnost komentara gostiju na strategiju
optimizacije i marketinga na tražilicama." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:183769
Galešev, F. (2020). 'Utjecaj i važnost komentara gostiju na strategiju
optimizacije i marketinga na tražilicama', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:183769
Galešev F. Utjecaj i važnost komentara gostiju na strategiju
optimizacije i marketinga na tražilicama [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:183769
F. Galešev, "Utjecaj i važnost komentara gostiju na strategiju
optimizacije i marketinga na tražilicama", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:183769