prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj digitalnog marketinga na prepoznatljivost brenda turističke destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj digitalnog marketinga na prepoznatljivost brenda turističke destinacije

Miletić, Antonela
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Miletić, A. (2021). Utjecaj digitalnog marketinga na prepoznatljivost brenda turističke destinacije (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:959993

Miletić, Antonela. "Utjecaj digitalnog marketinga na prepoznatljivost brenda turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:959993

Miletić, Antonela. "Utjecaj digitalnog marketinga na prepoznatljivost brenda turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:959993

Miletić, A. (2021). 'Utjecaj digitalnog marketinga na prepoznatljivost brenda turističke destinacije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 18 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:959993

Miletić A. Utjecaj digitalnog marketinga na prepoznatljivost brenda turističke destinacije [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2021 [cited 2024 December 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:959993

A. Miletić, "Utjecaj digitalnog marketinga na prepoznatljivost brenda turističke destinacije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:959993

Please login to the repository to save this object to your list.