Podhraški, A. (2021). Utjecaj informacijskih i komunikacijskih tehnologija na marketing i oglašavanje u turizmu (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:350799
Podhraški, Ana. "Utjecaj informacijskih i komunikacijskih tehnologija na marketing i oglašavanje u turizmu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:350799
Podhraški, Ana. "Utjecaj informacijskih i komunikacijskih tehnologija na marketing i oglašavanje u turizmu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:350799
Podhraški, A. (2021). 'Utjecaj informacijskih i komunikacijskih tehnologija na marketing i oglašavanje u turizmu', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:350799
Podhraški A. Utjecaj informacijskih i komunikacijskih tehnologija na marketing i oglašavanje u turizmu [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2021 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:350799
A. Podhraški, "Utjecaj informacijskih i komunikacijskih tehnologija na marketing i oglašavanje u turizmu", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:350799