Podhraški, A. (2021). Utjecaj informacijskih i komunikacijskih tehnologija na marketing i oglašavanje u turizmu (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:350799
Podhraški, Ana. "Utjecaj informacijskih i komunikacijskih tehnologija na marketing i oglašavanje u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:350799
Podhraški, Ana. "Utjecaj informacijskih i komunikacijskih tehnologija na marketing i oglašavanje u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:350799
Podhraški, A. (2021). 'Utjecaj informacijskih i komunikacijskih tehnologija na marketing i oglašavanje u turizmu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:350799
Podhraški A. Utjecaj informacijskih i komunikacijskih tehnologija na marketing i oglašavanje u turizmu [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:350799
A. Podhraški, "Utjecaj informacijskih i komunikacijskih tehnologija na marketing i oglašavanje u turizmu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:350799