undergraduate thesis
Važnost internet marketinga u promociji događanja na turističkom tržištu: primjer Adventa u Zagrebu

Došen, Martina
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Došen, M. (2023). Važnost internet marketinga u promociji događanja na turističkom tržištu: primjer Adventa u Zagrebu (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:525955

Došen, Martina. "Važnost internet marketinga u promociji događanja na turističkom tržištu: primjer Adventa u Zagrebu." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:525955

Došen, Martina. "Važnost internet marketinga u promociji događanja na turističkom tržištu: primjer Adventa u Zagrebu." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:525955

Došen, M. (2023). 'Važnost internet marketinga u promociji događanja na turističkom tržištu: primjer Adventa u Zagrebu', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 29 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:525955

Došen M. Važnost internet marketinga u promociji događanja na turističkom tržištu: primjer Adventa u Zagrebu [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2023 [cited 2024 April 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:525955

M. Došen, "Važnost internet marketinga u promociji događanja na turističkom tržištu: primjer Adventa u Zagrebu", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:525955

Please login to the repository to save this object to your list.