University of Rijeka Faculty of Tourism and Hospitality Management
Cite this document
Došen, M. (2023). Važnost internet marketinga u promociji događanja na turističkom tržištu: primjer Adventa u Zagrebu (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:525955
Došen, Martina. "Važnost internet marketinga u promociji događanja na turističkom tržištu: primjer Adventa u Zagrebu." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:525955
Došen, Martina. "Važnost internet marketinga u promociji događanja na turističkom tržištu: primjer Adventa u Zagrebu." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:525955
Došen, M. (2023). 'Važnost internet marketinga u promociji događanja na turističkom tržištu: primjer Adventa u Zagrebu', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 11 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:525955
Došen M. Važnost internet marketinga u promociji događanja na turističkom tržištu: primjer Adventa u Zagrebu [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2023 [cited 2024 November 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:525955
M. Došen, "Važnost internet marketinga u promociji događanja na turističkom tržištu: primjer Adventa u Zagrebu", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:525955