Sulić, I. (2022). Analiza uspješnosti rješavanja nezadovoljstva gostiju u ugostiteljskom objektu (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:164726
Sulić, Ivona. "Analiza uspješnosti rješavanja nezadovoljstva gostiju u ugostiteljskom objektu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:164726
Sulić, Ivona. "Analiza uspješnosti rješavanja nezadovoljstva gostiju u ugostiteljskom objektu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:164726
Sulić, I. (2022). 'Analiza uspješnosti rješavanja nezadovoljstva gostiju u ugostiteljskom objektu', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 13 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:164726
Sulić I. Analiza uspješnosti rješavanja nezadovoljstva gostiju u ugostiteljskom objektu [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2022 [cited 2025 January 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:164726
I. Sulić, "Analiza uspješnosti rješavanja nezadovoljstva gostiju u ugostiteljskom objektu", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:164726