Sulić, I. (2022). Analiza uspješnosti rješavanja nezadovoljstva gostiju u ugostiteljskom objektu (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:164726
Sulić, Ivona. "Analiza uspješnosti rješavanja nezadovoljstva gostiju u ugostiteljskom objektu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:164726
Sulić, Ivona. "Analiza uspješnosti rješavanja nezadovoljstva gostiju u ugostiteljskom objektu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:164726
Sulić, I. (2022). 'Analiza uspješnosti rješavanja nezadovoljstva gostiju u ugostiteljskom objektu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 22.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:164726
Sulić I. Analiza uspješnosti rješavanja nezadovoljstva gostiju u ugostiteljskom objektu [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 22.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:164726
I. Sulić, "Analiza uspješnosti rješavanja nezadovoljstva gostiju u ugostiteljskom objektu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:164726