Jerković, B. (2022). Kreiranje vrijednosti turističke destinacije implementacijom influencer marketinga u brand strategiju destinacije (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:942165
Jerković, Barbara. "Kreiranje vrijednosti turističke destinacije implementacijom influencer marketinga u brand strategiju destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:942165
Jerković, Barbara. "Kreiranje vrijednosti turističke destinacije implementacijom influencer marketinga u brand strategiju destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:942165
Jerković, B. (2022). 'Kreiranje vrijednosti turističke destinacije implementacijom influencer marketinga u brand strategiju destinacije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 17 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:942165
Jerković B. Kreiranje vrijednosti turističke destinacije implementacijom influencer marketinga u brand strategiju destinacije [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2022 [cited 2024 December 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:942165
B. Jerković, "Kreiranje vrijednosti turističke destinacije implementacijom influencer marketinga u brand strategiju destinacije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:942165