Jerković, B. (2022). Kreiranje vrijednosti turističke destinacije implementacijom influencer marketinga u brand strategiju destinacije (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:942165
Jerković, Barbara. "Kreiranje vrijednosti turističke destinacije implementacijom influencer marketinga u brand strategiju destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:942165
Jerković, Barbara. "Kreiranje vrijednosti turističke destinacije implementacijom influencer marketinga u brand strategiju destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:942165
Jerković, B. (2022). 'Kreiranje vrijednosti turističke destinacije implementacijom influencer marketinga u brand strategiju destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:942165
Jerković B. Kreiranje vrijednosti turističke destinacije implementacijom influencer marketinga u brand strategiju destinacije [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:942165
B. Jerković, "Kreiranje vrijednosti turističke destinacije implementacijom influencer marketinga u brand strategiju destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:942165