Kuzmić, V. (2016). Integralno upravljanje kvalitetom u turističkim destinacijama : primjer grada Zadra (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:458366
Kuzmić, Vinko. "Integralno upravljanje kvalitetom u turističkim destinacijama : primjer grada Zadra." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:458366
Kuzmić, Vinko. "Integralno upravljanje kvalitetom u turističkim destinacijama : primjer grada Zadra." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:458366
Kuzmić, V. (2016). 'Integralno upravljanje kvalitetom u turističkim destinacijama : primjer grada Zadra', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 25 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:458366
Kuzmić V. Integralno upravljanje kvalitetom u turističkim destinacijama : primjer grada Zadra [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2016 [cited 2024 December 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:458366
V. Kuzmić, "Integralno upravljanje kvalitetom u turističkim destinacijama : primjer grada Zadra", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:458366