Gatalica, T. (2016). Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:615487
Gatalica, Tihana. "Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:615487
Gatalica, Tihana. "Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:615487
Gatalica, T. (2016). 'Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:615487
Gatalica T. Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2016 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:615487
T. Gatalica, "Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:615487