prikaz prve stranice dokumenta Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije

Gatalica, Tihana
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Gatalica, T. (2016). Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:615487

Gatalica, Tihana. "Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:615487

Gatalica, Tihana. "Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:615487

Gatalica, T. (2016). 'Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:615487

Gatalica T. Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:615487

T. Gatalica, "Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:615487

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.