master's thesis
Analiza digitalne transformacije u hrvatskom turizmu
proučavanje utjecaja tehnologije na poslovanje i iskustvo putnik

Anđelić, Nikola
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Anđelić, N. (2024). Analiza digitalne transformacije u hrvatskom turizmu : proučavanje utjecaja tehnologije na poslovanje i iskustvo putnik (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:838698

Anđelić, Nikola. "Analiza digitalne transformacije u hrvatskom turizmu : proučavanje utjecaja tehnologije na poslovanje i iskustvo putnik." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:838698

Anđelić, Nikola. "Analiza digitalne transformacije u hrvatskom turizmu : proučavanje utjecaja tehnologije na poslovanje i iskustvo putnik." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:838698

Anđelić, N. (2024). 'Analiza digitalne transformacije u hrvatskom turizmu : proučavanje utjecaja tehnologije na poslovanje i iskustvo putnik', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 29 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:838698

Anđelić N. Analiza digitalne transformacije u hrvatskom turizmu : proučavanje utjecaja tehnologije na poslovanje i iskustvo putnik [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2024 [cited 2024 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:838698

N. Anđelić, "Analiza digitalne transformacije u hrvatskom turizmu : proučavanje utjecaja tehnologije na poslovanje i iskustvo putnik", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:838698

Please login to the repository to save this object to your list.