Kapeš, M. (2016). Istraživanje imidža u funkciji brendiranja grada Varaždina kao turističke destinacije (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:592263
Kapeš, Martina. "Istraživanje imidža u funkciji brendiranja grada Varaždina kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:592263
Kapeš, Martina. "Istraživanje imidža u funkciji brendiranja grada Varaždina kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:592263
Kapeš, M. (2016). 'Istraživanje imidža u funkciji brendiranja grada Varaždina kao turističke destinacije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:592263
Kapeš M. Istraživanje imidža u funkciji brendiranja grada Varaždina kao turističke destinacije [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2016 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:592263
M. Kapeš, "Istraživanje imidža u funkciji brendiranja grada Varaždina kao turističke destinacije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:592263