Ožbolt, D. (2017). Strateški marketing i pozicioniranje luka nautičkog turizma sjevernog Jadrana (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:762974
Ožbolt, Dario. "Strateški marketing i pozicioniranje luka nautičkog turizma sjevernog Jadrana." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:762974
Ožbolt, Dario. "Strateški marketing i pozicioniranje luka nautičkog turizma sjevernog Jadrana." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:762974
Ožbolt, D. (2017). 'Strateški marketing i pozicioniranje luka nautičkog turizma sjevernog Jadrana', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:762974
Ožbolt D. Strateški marketing i pozicioniranje luka nautičkog turizma sjevernog Jadrana [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2017 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:762974
D. Ožbolt, "Strateški marketing i pozicioniranje luka nautičkog turizma sjevernog Jadrana", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:762974