diplomski rad
Strateški marketing i pozicioniranje luka nautičkog turizma sjevernog Jadrana

Dario Ožbolt (2017)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad...

Ožbolt, D. (2017). Strateški marketing i pozicioniranje luka nautičkog turizma sjevernog Jadrana (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:762974

Ožbolt, Dario. "Strateški marketing i pozicioniranje luka nautičkog turizma sjevernog Jadrana." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:762974

Ožbolt, Dario. "Strateški marketing i pozicioniranje luka nautičkog turizma sjevernog Jadrana." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:762974

Ožbolt, D. (2017). 'Strateški marketing i pozicioniranje luka nautičkog turizma sjevernog Jadrana', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 21.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:762974

Ožbolt D. Strateški marketing i pozicioniranje luka nautičkog turizma sjevernog Jadrana [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 21.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:762974

D. Ožbolt, "Strateški marketing i pozicioniranje luka nautičkog turizma sjevernog Jadrana", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:762974