Žikić, S. (2017). Brendiranje niskobudžetnih avio-kompanija i njihov utjecaj na međunarodni turizam (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:854678
Žikić, Simona. "Brendiranje niskobudžetnih avio-kompanija i njihov utjecaj na međunarodni turizam." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:854678
Žikić, Simona. "Brendiranje niskobudžetnih avio-kompanija i njihov utjecaj na međunarodni turizam." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:854678
Žikić, S. (2017). 'Brendiranje niskobudžetnih avio-kompanija i njihov utjecaj na međunarodni turizam', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 25 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:854678
Žikić S. Brendiranje niskobudžetnih avio-kompanija i njihov utjecaj na međunarodni turizam [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2017 [cited 2024 December 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:854678
S. Žikić, "Brendiranje niskobudžetnih avio-kompanija i njihov utjecaj na međunarodni turizam", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:854678