diplomski rad
Brendiranje niskobudžetnih avio-kompanija i njihov utjecaj na međunarodni turizam

Simona Žikić (2017)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad...

Žikić, S. (2017). Brendiranje niskobudžetnih avio-kompanija i njihov utjecaj na međunarodni turizam (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:854678

Žikić, Simona. "Brendiranje niskobudžetnih avio-kompanija i njihov utjecaj na međunarodni turizam." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:854678

Žikić, Simona. "Brendiranje niskobudžetnih avio-kompanija i njihov utjecaj na međunarodni turizam." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:854678

Žikić, S. (2017). 'Brendiranje niskobudžetnih avio-kompanija i njihov utjecaj na međunarodni turizam', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 17.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:854678

Žikić S. Brendiranje niskobudžetnih avio-kompanija i njihov utjecaj na međunarodni turizam [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 17.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:854678

S. Žikić, "Brendiranje niskobudžetnih avio-kompanija i njihov utjecaj na međunarodni turizam", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:854678