prikaz prve stranice dokumenta Uloga urbanoga marketinga u brendiranju gradova
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga urbanoga marketinga u brendiranju gradova

Tandara, Gabrijela
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Tandara, G. (2020). Uloga urbanoga marketinga u brendiranju gradova (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:301278

Tandara, Gabrijela. "Uloga urbanoga marketinga u brendiranju gradova." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:301278

Tandara, Gabrijela. "Uloga urbanoga marketinga u brendiranju gradova." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:301278

Tandara, G. (2020). 'Uloga urbanoga marketinga u brendiranju gradova', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:301278

Tandara G. Uloga urbanoga marketinga u brendiranju gradova [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 26.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:301278

G. Tandara, "Uloga urbanoga marketinga u brendiranju gradova", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:301278

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.