prikaz prve stranice dokumenta Korištenje internet influencera za marketing u turizmu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Korištenje internet influencera za marketing u turizmu

Franjić, Lorena
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Franjić, L. (2017). Korištenje internet influencera za marketing u turizmu (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:902453

Franjić, Lorena. "Korištenje internet influencera za marketing u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:902453

Franjić, Lorena. "Korištenje internet influencera za marketing u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:902453

Franjić, L. (2017). 'Korištenje internet influencera za marketing u turizmu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:902453

Franjić L. Korištenje internet influencera za marketing u turizmu [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 26.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:902453

L. Franjić, "Korištenje internet influencera za marketing u turizmu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:902453

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.