završni rad
Važnost internetskoga marketinga u promociji grada Zagreba

Tea Hamerlitz (2017)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad...

Hamerlitz, T. (2017). Važnost internetskoga marketinga u promociji grada Zagreba (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:345312

Hamerlitz, Tea. "Važnost internetskoga marketinga u promociji grada Zagreba." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:345312

Hamerlitz, Tea. "Važnost internetskoga marketinga u promociji grada Zagreba." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:345312

Hamerlitz, T. (2017). 'Važnost internetskoga marketinga u promociji grada Zagreba', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 24.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:345312

Hamerlitz T. Važnost internetskoga marketinga u promociji grada Zagreba [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 24.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:345312

T. Hamerlitz, "Važnost internetskoga marketinga u promociji grada Zagreba", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:345312