Kolaj, T. (2017). Organizacija recepcijskoga poslovanja hotela Bristol, Lovran (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:391862
Kolaj, Tea. "Organizacija recepcijskoga poslovanja hotela Bristol, Lovran." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:391862
Kolaj, Tea. "Organizacija recepcijskoga poslovanja hotela Bristol, Lovran." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:391862
Kolaj, T. (2017). 'Organizacija recepcijskoga poslovanja hotela Bristol, Lovran', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:391862
Kolaj T. Organizacija recepcijskoga poslovanja hotela Bristol, Lovran [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:391862
T. Kolaj, "Organizacija recepcijskoga poslovanja hotela Bristol, Lovran", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:391862