Cvetko, P. Z. (2017). Utjecaj društvenih mreža na marketing destinacije u Dubaiju (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:283563
Cvetko, Paula Zrinka. "Utjecaj društvenih mreža na marketing destinacije u Dubaiju." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:283563
Cvetko, Paula Zrinka. "Utjecaj društvenih mreža na marketing destinacije u Dubaiju." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:283563
Cvetko, P. Z. (2017). 'Utjecaj društvenih mreža na marketing destinacije u Dubaiju', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:283563
Cvetko PZ. Utjecaj društvenih mreža na marketing destinacije u Dubaiju [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:283563
P. Z. Cvetko, "Utjecaj društvenih mreža na marketing destinacije u Dubaiju", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:283563