Crnek, K. (2017). Sklonost mladih potrošača ka impulzivnoj kupovini (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:020990
Crnek, Katarina. "Sklonost mladih potrošača ka impulzivnoj kupovini." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:020990
Crnek, Katarina. "Sklonost mladih potrošača ka impulzivnoj kupovini." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:020990
Crnek, K. (2017). 'Sklonost mladih potrošača ka impulzivnoj kupovini', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 17.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:020990
Crnek K. Sklonost mladih potrošača ka impulzivnoj kupovini [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 17.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:020990
K. Crnek, "Sklonost mladih potrošača ka impulzivnoj kupovini", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:020990