završni rad
Marketinška strategija hotela u uvjetima krize

Brankica Mandura (2017)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad...

Mandura, B. (2017). Marketinška strategija hotela u uvjetima krize (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:685037

Mandura, Brankica. "Marketinška strategija hotela u uvjetima krize." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:685037

Mandura, Brankica. "Marketinška strategija hotela u uvjetima krize." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:685037

Mandura, B. (2017). 'Marketinška strategija hotela u uvjetima krize', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 20.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:685037

Mandura B. Marketinška strategija hotela u uvjetima krize [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 20.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:685037

B. Mandura, "Marketinška strategija hotela u uvjetima krize", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:685037