završni specijalistički
Mjerenje kvalitete usluga u Thalasso Wellness centru Opatija primjenom SERQUAL modela

Luka Škifić (2018)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad

Škifić, L. (2018). Mjerenje kvalitete usluga u Thalasso Wellness centru Opatija primjenom SERQUAL modela (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:119113

Škifić, Luka. "Mjerenje kvalitete usluga u Thalasso Wellness centru Opatija primjenom SERQUAL modela." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:119113

Škifić, Luka. "Mjerenje kvalitete usluga u Thalasso Wellness centru Opatija primjenom SERQUAL modela." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:119113

Škifić, L. (2018). 'Mjerenje kvalitete usluga u Thalasso Wellness centru Opatija primjenom SERQUAL modela', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 16.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:119113

Škifić L. Mjerenje kvalitete usluga u Thalasso Wellness centru Opatija primjenom SERQUAL modela [Završni specijalistički]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 16.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:119113

L. Škifić, "Mjerenje kvalitete usluga u Thalasso Wellness centru Opatija primjenom SERQUAL modela", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:119113