prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj brenda na odabir turističke destinacije mladih potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj brenda na odabir turističke destinacije mladih potrošača

Crnek, Katarina (2018)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Crnek, K. (2018). Utjecaj brenda na odabir turističke destinacije mladih potrošača (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017133

Crnek, Katarina. "Utjecaj brenda na odabir turističke destinacije mladih potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017133

Crnek, Katarina. "Utjecaj brenda na odabir turističke destinacije mladih potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017133

Crnek, K. (2018). 'Utjecaj brenda na odabir turističke destinacije mladih potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 06.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017133

Crnek K. Utjecaj brenda na odabir turističke destinacije mladih potrošača [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 06.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017133

K. Crnek, "Utjecaj brenda na odabir turističke destinacije mladih potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017133

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.