Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Povezanost inozemnih hotelskih brendova i inozemnih turističkih dolazaka u Europskoj uniji

Katarina Dizdar (2018)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad

Dizdar, K. (2018). Povezanost inozemnih hotelskih brendova i inozemnih turističkih dolazaka u Europskoj uniji (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:208435

Dizdar, Katarina. "Povezanost inozemnih hotelskih brendova i inozemnih turističkih dolazaka u Europskoj uniji." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:208435

Dizdar, Katarina. "Povezanost inozemnih hotelskih brendova i inozemnih turističkih dolazaka u Europskoj uniji." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:208435

Dizdar, K. (2018). 'Povezanost inozemnih hotelskih brendova i inozemnih turističkih dolazaka u Europskoj uniji', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 14.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:208435

Dizdar K. Povezanost inozemnih hotelskih brendova i inozemnih turističkih dolazaka u Europskoj uniji [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 14.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:208435

K. Dizdar, "Povezanost inozemnih hotelskih brendova i inozemnih turističkih dolazaka u Europskoj uniji", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:208435