diplomski rad
Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu

Lana Kunina (2018)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad...

Kunina, L. (2018). Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:991500

Kunina, Lana. "Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:991500

Kunina, Lana. "Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:991500

Kunina, L. (2018). 'Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 17.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:991500

Kunina L. Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 17.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:991500

L. Kunina, "Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:991500