prikaz prve stranice dokumenta Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu

Kunina, Lana
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Kunina, L. (2018). Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:991500

Kunina, Lana. "Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:991500

Kunina, Lana. "Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:991500

Kunina, L. (2018). 'Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 02.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:991500

Kunina L. Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 02.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:991500

L. Kunina, "Promocija Republike Hrvatske kao turističke destinacije na Azijskom tržištu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:991500

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.