prikaz prve stranice dokumenta Uloga manifestacija u brendiranju turističke destinacije
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga manifestacija u brendiranju turističke destinacije

Melnjak, Tea (2019)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Melnjak, T. (2019). Uloga manifestacija u brendiranju turističke destinacije (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:776013

Melnjak, Tea. "Uloga manifestacija u brendiranju turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:776013

Melnjak, Tea. "Uloga manifestacija u brendiranju turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:776013

Melnjak, T. (2019). 'Uloga manifestacija u brendiranju turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 02.06.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:776013

Melnjak T. Uloga manifestacija u brendiranju turističke destinacije [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 02.06.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:776013

T. Melnjak, "Uloga manifestacija u brendiranju turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:776013

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.