završni rad
Utjecaj društvenih mreža na marketing destinaciju Dubrovnik

Ivana Kašna (2018)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad...

Kašna, I. (2018). Utjecaj društvenih mreža na marketing destinaciju Dubrovnik (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:221531

Kašna, Ivana. "Utjecaj društvenih mreža na marketing destinaciju Dubrovnik." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:221531

Kašna, Ivana. "Utjecaj društvenih mreža na marketing destinaciju Dubrovnik." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:221531

Kašna, I. (2018). 'Utjecaj društvenih mreža na marketing destinaciju Dubrovnik', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 17.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:221531

Kašna I. Utjecaj društvenih mreža na marketing destinaciju Dubrovnik [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 17.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:221531

I. Kašna, "Utjecaj društvenih mreža na marketing destinaciju Dubrovnik", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:221531