prikaz prve stranice dokumenta Marketing turističke destinacije na primjeru grada Porta
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketing turističke destinacije na primjeru grada Porta

Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Kapeš, J. (2018). Marketing turističke destinacije na primjeru grada Porta (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:434709

Kapeš, Jelena. "Marketing turističke destinacije na primjeru grada Porta." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:434709

Kapeš, Jelena. "Marketing turističke destinacije na primjeru grada Porta." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:434709

Kapeš, J. (2018). 'Marketing turističke destinacije na primjeru grada Porta', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:434709

Kapeš J. Marketing turističke destinacije na primjeru grada Porta [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:434709

J. Kapeš, "Marketing turističke destinacije na primjeru grada Porta", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:434709

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.