Sixta, A. (2018). Koncepcija i strategija razvoja poduzeća Jadranka kampovi, Mali Lošinj (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:682565
Sixta, Anamarija. "Koncepcija i strategija razvoja poduzeća Jadranka kampovi, Mali Lošinj." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:682565
Sixta, Anamarija. "Koncepcija i strategija razvoja poduzeća Jadranka kampovi, Mali Lošinj." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:682565
Sixta, A. (2018). 'Koncepcija i strategija razvoja poduzeća Jadranka kampovi, Mali Lošinj', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:682565
Sixta A. Koncepcija i strategija razvoja poduzeća Jadranka kampovi, Mali Lošinj [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:682565
A. Sixta, "Koncepcija i strategija razvoja poduzeća Jadranka kampovi, Mali Lošinj", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:682565