Mujkić, L. (2018). Turizam i oglašavanje u realnom vremenu (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:051228
Mujkić, Luka. "Turizam i oglašavanje u realnom vremenu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:051228
Mujkić, Luka. "Turizam i oglašavanje u realnom vremenu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:051228
Mujkić, L. (2018). 'Turizam i oglašavanje u realnom vremenu', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:051228
Mujkić L. Turizam i oglašavanje u realnom vremenu [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:051228
L. Mujkić, "Turizam i oglašavanje u realnom vremenu", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:051228