prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača u turizmu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača u turizmu

Lozić, Lora
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Lozić, L. (2018). Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača u turizmu (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:061164

Lozić, Lora. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača u turizmu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:061164

Lozić, Lora. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača u turizmu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:061164

Lozić, L. (2018). 'Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača u turizmu', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:061164

Lozić L. Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača u turizmu [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:061164

L. Lozić, "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača u turizmu", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:061164

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.