Brenčun, A. (2018). Značaj i uloga Instagrama u turizmu (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:201563
Brenčun, Antonia. "Značaj i uloga Instagrama u turizmu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:201563
Brenčun, Antonia. "Značaj i uloga Instagrama u turizmu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:201563
Brenčun, A. (2018). 'Značaj i uloga Instagrama u turizmu', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:201563
Brenčun A. Značaj i uloga Instagrama u turizmu [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:201563
A. Brenčun, "Značaj i uloga Instagrama u turizmu", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:201563