Vrhoci, A. (2019). Razlike i sličnosti generacije x, y i z u prihvaćanju online informacija tijekom odabira turističkoga proizvoda (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:777291
Vrhoci, Anja. "Razlike i sličnosti generacije x, y i z u prihvaćanju online informacija tijekom odabira turističkoga proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:777291
Vrhoci, Anja. "Razlike i sličnosti generacije x, y i z u prihvaćanju online informacija tijekom odabira turističkoga proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:777291
Vrhoci, A. (2019). 'Razlike i sličnosti generacije x, y i z u prihvaćanju online informacija tijekom odabira turističkoga proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:777291
Vrhoci A. Razlike i sličnosti generacije x, y i z u prihvaćanju online informacija tijekom odabira turističkoga proizvoda [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:777291
A. Vrhoci, "Razlike i sličnosti generacije x, y i z u prihvaćanju online informacija tijekom odabira turističkoga proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:777291