Jurković, N. (2019). Odrednice impulzivne kupnje kod mladih potrošača (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:587348
Jurković, Nikola. "Odrednice impulzivne kupnje kod mladih potrošača." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:587348
Jurković, Nikola. "Odrednice impulzivne kupnje kod mladih potrošača." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:587348
Jurković, N. (2019). 'Odrednice impulzivne kupnje kod mladih potrošača', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:587348
Jurković N. Odrednice impulzivne kupnje kod mladih potrošača [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:587348
N. Jurković, "Odrednice impulzivne kupnje kod mladih potrošača", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:587348