Šumečki, M. (2020). Utjecaj stalnih promjena Google algoritma na procese optimizacije za tražiilice u turizmu (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:849926
Šumečki, Matija. "Utjecaj stalnih promjena Google algoritma na procese optimizacije za tražiilice u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:849926
Šumečki, Matija. "Utjecaj stalnih promjena Google algoritma na procese optimizacije za tražiilice u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:849926
Šumečki, M. (2020). 'Utjecaj stalnih promjena Google algoritma na procese optimizacije za tražiilice u turizmu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:849926
Šumečki M. Utjecaj stalnih promjena Google algoritma na procese optimizacije za tražiilice u turizmu [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:849926
M. Šumečki, "Utjecaj stalnih promjena Google algoritma na procese optimizacije za tražiilice u turizmu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:849926