Salaj, T. (2020). Stilovi odlučivanja kod mladih potrošača (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:926462
Salaj, Tihana. "Stilovi odlučivanja kod mladih potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:926462
Salaj, Tihana. "Stilovi odlučivanja kod mladih potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:926462
Salaj, T. (2020). 'Stilovi odlučivanja kod mladih potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 16.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:926462
Salaj T. Stilovi odlučivanja kod mladih potrošača [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 16.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:926462
T. Salaj, "Stilovi odlučivanja kod mladih potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:926462