Sažetak | Grad Daruvar proglašen je jednim od najljepših malih gradova kopnene Hrvatske. Na tako
malenome mjestu može se vidjeti sve, od prirodnih ljepota, preko kulturnih znamenitosti do
zanimljivih kulturnih običaja. Kao jedan od najjačih aduta, grad Daruvar posjeduje izvor
termalne, ljekovite vode i zbog toga su ovdje Rimljani još u 2. stoljeću imali terme koje su
nazvali Aquae Balissae (jaka vrela). Ovaj snažni potencijal danas je iskorišten u obliku
lječilišnog centra nazvan Daruvarskim toplicama, a njih vrednuju i cijene mnogi poznati
sportaši hrvatske reprezentacije koji su i njezini česti posjetioci. Analizom sadašnjeg stanja
saznaje se prosječna razvijenost smještajne i ugostiteljske te kupališnog, zdravstvenog i
enogastronomskog turizma. Uspoređivanjem s konkurentom slične ponude, gradom
Krapinom, te SWOT analizom, dobilo se uvid u sadašnje stanje što predstavlja polazište za
nadograđivanje budućih ciljeva. Najvažniji ciljevi se odnose na poboljšanje postojeće ponude,
održivi razvoj, brendiranje te proširenje kapaciteta već postojećih Daruvarskih toplica u svrhu
segmentiranja sportaša i gostiju koji se bave sportom od bolesnih i povrijeđenih gostiju te u
drugom smještajnom kapacitetu kupača. Ovaj cilj bi trebao rezultirati povećanjem broja
dolazaka od 10% do 2025. godine. Drugi najvažniji cilj se odnosi na enogastronomski turizam
od kojeg se traži povećanje kvalitete obiteljskih poljoprivrednih gospodarstva koji su u sklopu
vinske ceste. Realizacija ciljeva, u radu, je objašnjena kroz pet operacijskih strategija, a to su:
strategija istraživanja i razvoja, strategija ponude, marketinška i kadrovska strategija te
intelektualni kapital. Na kraju rada, kao zadnje poglavlje, obradila se kao zasebno poglavlje
koncepcija razvoja Daruvarskih toplica, budući da se ovaj lječilišni centar smatra među
najjačim adutima grada Daruvara. |
Studijski program | Naziv: Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu; smjerovi: Poduzetništvo u turizmu i ugostiteljstvu, Menadžment u turizmu, Menadžment u hotelijerstvu, Međunarodni menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Menadžment događaja i slobodnog vremena, Menadžment u turizmu; Menadžment u hotelijerstvu; Međunarodni menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; Menadžment događaja i slobodnog vremena Smjer: Menadžment u hotelijerstvu Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (univ. bacc. oec.) |