Šoban, A. (2020). Najvažniji „Google Search Ranking Faktori“ u 2020. godini –
implikacije na turizam (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:193227
Šoban, Andreja. "Najvažniji „Google Search Ranking Faktori“ u 2020. godini –
implikacije na turizam." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:193227
Šoban, Andreja. "Najvažniji „Google Search Ranking Faktori“ u 2020. godini –
implikacije na turizam." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:193227
Šoban, A. (2020). 'Najvažniji „Google Search Ranking Faktori“ u 2020. godini –
implikacije na turizam', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:193227
Šoban A. Najvažniji „Google Search Ranking Faktori“ u 2020. godini –
implikacije na turizam [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:193227
A. Šoban, "Najvažniji „Google Search Ranking Faktori“ u 2020. godini –
implikacije na turizam", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:193227