Jadan, J. (2020). Googlovih 200+ faktora za rangiranje i njihov značaj u turizmu (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:784043
Jadan, Jelena. "Googlovih 200+ faktora za rangiranje i njihov značaj u turizmu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:784043
Jadan, Jelena. "Googlovih 200+ faktora za rangiranje i njihov značaj u turizmu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:784043
Jadan, J. (2020). 'Googlovih 200+ faktora za rangiranje i njihov značaj u turizmu', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:784043
Jadan J. Googlovih 200+ faktora za rangiranje i njihov značaj u turizmu [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:784043
J. Jadan, "Googlovih 200+ faktora za rangiranje i njihov značaj u turizmu", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:784043