Mikelić, M. (2021). Marketing sportskih događaja u funkciji unaprjeđenja turizma (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:914317
Mikelić, Marija. "Marketing sportskih događaja u funkciji unaprjeđenja turizma." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:914317
Mikelić, Marija. "Marketing sportskih događaja u funkciji unaprjeđenja turizma." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:914317
Mikelić, M. (2021). 'Marketing sportskih događaja u funkciji unaprjeđenja turizma', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:914317
Mikelić M. Marketing sportskih događaja u funkciji unaprjeđenja turizma [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:914317
M. Mikelić, "Marketing sportskih događaja u funkciji unaprjeđenja turizma", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:914317