prikaz prve stranice dokumenta Društveni mediji u marketingu – primjena i etičke dileme
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Društveni mediji u marketingu – primjena i etičke dileme

Ivić, Lana
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Ivić, L. (2021). Društveni mediji u marketingu – primjena i etičke dileme (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:701969

Ivić, Lana. "Društveni mediji u marketingu – primjena i etičke dileme." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:701969

Ivić, Lana. "Društveni mediji u marketingu – primjena i etičke dileme." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:701969

Ivić, L. (2021). 'Društveni mediji u marketingu – primjena i etičke dileme', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 09.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:701969

Ivić L. Društveni mediji u marketingu – primjena i etičke dileme [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 09.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:701969

L. Ivić, "Društveni mediji u marketingu – primjena i etičke dileme", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:701969

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.