Lončarić, K. (2021). Program lojalnosti kao vrijednost hotelskoga poduzeća (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:728437
Lončarić, Kristijan. "Program lojalnosti kao vrijednost hotelskoga poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:728437
Lončarić, Kristijan. "Program lojalnosti kao vrijednost hotelskoga poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:728437
Lončarić, K. (2021). 'Program lojalnosti kao vrijednost hotelskoga poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:728437
Lončarić K. Program lojalnosti kao vrijednost hotelskoga poduzeća [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:728437
K. Lončarić, "Program lojalnosti kao vrijednost hotelskoga poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:728437