završni rad
Menadžment turističkih događaja u funkciji povećanja turističke potrošnje

Dijana Drljača (2016)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad...

Drljača, D. (2016). Menadžment turističkih događaja u funkciji povećanja turističke potrošnje (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:336792

Drljača, Dijana. "Menadžment turističkih događaja u funkciji povećanja turističke potrošnje." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:336792

Drljača, Dijana. "Menadžment turističkih događaja u funkciji povećanja turističke potrošnje." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:336792

Drljača, D. (2016). 'Menadžment turističkih događaja u funkciji povećanja turističke potrošnje', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 22.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:336792

Drljača D. Menadžment turističkih događaja u funkciji povećanja turističke potrošnje [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 22.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:336792

D. Drljača, "Menadžment turističkih događaja u funkciji povećanja turističke potrošnje", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:336792