Drljača, D. (2016). Menadžment turističkih događaja u funkciji povećanja turističke potrošnje (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:336792
Drljača, Dijana. "Menadžment turističkih događaja u funkciji povećanja turističke potrošnje." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:336792
Drljača, Dijana. "Menadžment turističkih događaja u funkciji povećanja turističke potrošnje." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:336792
Drljača, D. (2016). 'Menadžment turističkih događaja u funkciji povećanja turističke potrošnje', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:336792
Drljača D. Menadžment turističkih događaja u funkciji povećanja turističke potrošnje [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:336792
D. Drljača, "Menadžment turističkih događaja u funkciji povećanja turističke potrošnje", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:336792