diplomski rad
Odnosi s javnošću kao proces u hotelskom poduzeću

Zorica Bazina (2016)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad...

Bazina, Z. (2016). Odnosi s javnošću kao proces u hotelskom poduzeću (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:629762

Bazina, Zorica. "Odnosi s javnošću kao proces u hotelskom poduzeću." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:629762

Bazina, Zorica. "Odnosi s javnošću kao proces u hotelskom poduzeću." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:629762

Bazina, Z. (2016). 'Odnosi s javnošću kao proces u hotelskom poduzeću', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 18.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:629762

Bazina Z. Odnosi s javnošću kao proces u hotelskom poduzeću [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 18.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:629762

Z. Bazina, "Odnosi s javnošću kao proces u hotelskom poduzeću", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:629762