prikaz prve stranice dokumenta Uloga marketinga u razvoju turizma Slavonije i Baranje
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga marketinga u razvoju turizma Slavonije i Baranje

Galeković, Karmela (2016)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Galeković, K. (2016). Uloga marketinga u razvoju turizma Slavonije i Baranje (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:766293

Galeković, Karmela. "Uloga marketinga u razvoju turizma Slavonije i Baranje." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:766293

Galeković, Karmela. "Uloga marketinga u razvoju turizma Slavonije i Baranje." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:766293

Galeković, K. (2016). 'Uloga marketinga u razvoju turizma Slavonije i Baranje', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 02.06.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:766293

Galeković K. Uloga marketinga u razvoju turizma Slavonije i Baranje [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 02.06.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:766293

K. Galeković, "Uloga marketinga u razvoju turizma Slavonije i Baranje", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:766293

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.