Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Bartolić, S. (2023). Marketinški miks Istarske županije kao turističke destinacije (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:429636
Bartolić, Sanja. "Marketinški miks Istarske županije kao turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:429636
Bartolić, Sanja. "Marketinški miks Istarske županije kao turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:429636
Bartolić, S. (2023). 'Marketinški miks Istarske županije kao turističke destinacije', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:429636
Bartolić S. Marketinški miks Istarske županije kao turističke destinacije [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2023 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:429636
S. Bartolić, "Marketinški miks Istarske županije kao turističke destinacije", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:429636